MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa |
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Stan w dniu 01.01.2025 r. Termin przekazania: do 31.03.2025 r. |
|
Numer identyfikacyjny REGON: 19168796800000 |
Nazwa i adres podmiotu publicznego: Gminny Ośrodek Zdrowia |
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).
E-mail sekretariatu podmiotu |
|
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz |
|
Telefon kontaktowy |
+48586842213 |
Data |
10-01-2025 |
Miejscowość |
Chmielno (wieś) |
Województwo |
pomorskie |
Powiat |
kartuski |
Gmina |
Chmielno (gmina wiejska) |
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów |
2 |
1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach |
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne |
2 |
b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne |
0 |
c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych |
0 |
2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych) |
|
a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń |
2 |
b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń |
0 |
c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach Rozwiązania architektoniczne (tak) Q Środki techniczne (nie) l~~l Zainstalowane urządzenia (nie) | | |
|
3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach |
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy |
0 |
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy |
0 |
c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy |
0 |
4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego |
|
a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego |
0 |
b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego |
2 |
5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków |
|
a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia Procedury ewakuacji | | Sprzęt lub miejsce do ewakuacji | | Pracowników przeszkolonych O lub ratowania (nie) lub ratowania (nie) z procedur ewakuacji lub ratowania (nie) |
|
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku |
0 |
c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość |
|
ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
0 |
d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości |
|
ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
2 |
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: |
|
pomieszczenia dla pacjentów znajdują się na parterze budynku, dostępne są podjazdy dla niepełnosprawnych |
|
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).
Liczba prowadzonych stron internetowych |
1 |
Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych |
0 |
Tabela zgodności stron z wymogami UdC
Adres strony internetowej |
Zgodność z UdC |
|
zoz.chmielno.pl |
Zgodna (nie) |
] Częściowo zgodna (tak) Niezgodna (nie) | | |
Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania |
Zgodność z UdC |
||
|
Zgodna (nie) Q |
] Częściowo zgodna (nie) Q |
] Niezgodna (nie) | | |
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej: strona zapewnia samodzielne dostosowanie wielkości czcionki oraz kontrastu
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/ środków wspierających komunikowanie się? |
|||
a. Zastosowanie formularza kontaktowego |
TAK (nie) |
NIE (tak) |
|
b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej |
TAK (tak) |
|
|
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych |
|
NIE (tak) |
|
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych |
|
NIE |
|
e. Przesyłanie faksów |
TAK |
|
|
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) |
|
NIE |
|
g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty |
TAK |
NIE |
|
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: od razu (nie) l~~l w ciągu 1 dnia roboczego (nie) 1 1 w ciągu 2-3 dni roboczych (nie) 1 1 powyżej 3 dni roboczych (nie) | | |
|||
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) |
|
NIE |
|
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących? |
|||
a. Pętle indukcyjne |
TAK Liczba |
NIE |
|
b. Systemy FM |
|
NIE |
|
c. Systemy na podczerwień (IR) |
|
NIE |
|
d. Systemy Bluetooth |
|
NIE |
|
e. Inne |
|
NIE |
|
3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: |
|||
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
|
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
|
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
|
4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy TAK (nie) 1 1 NIE (tak) Q komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD) |
|
Liczba wniosków - ogółem |
|
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form |
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej: |
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - dostęp alternatywny? |
podmiot zapewniał |
|
| NIE |
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem |
||||
z tego w postaci wsparcia innej osoby |
||||
z tego w postaci wsparcia technicznego |
||||
z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu |
||||
Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego? Architektoniczna (nie) 1 1 Cyfrowa (nie) 1 1 Informacyjno-komunikacyjna (nie) |
|
|||
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
||||
1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał tak (nie) I- wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej? ( ) |
| NIE (tak)Q |
Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem |
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
|
z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni |
|
z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni |
|
Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności |
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności
Bariery prawne (nie) I I Bariery techniczne (nie) I I Bariery finansowe (nie) O
Braki kadrowe (nie) O Brak czasu (nie) O Inne (nie) | |
Opis słowny
2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony
internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał TAK (nie) I I NIE (tak) Q żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)
Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem |
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni |
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni |
|
Liczba negatywnie rozpatrzonych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej |
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej
Bariery prawne (nie) I I Bariery techniczne (nie) I I Bariery finansowe (nie) O
Braki kadrowe (nie) O Brak czasu (nie) I I Inne (nie) | |
Opis słowny
3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony
internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał TAK (nie) I I NIE (tak) Q skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)
Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem
z tego pozytywnie rozpatrzonych z tego negatywnie rozpatrzonych
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi
Bariery prawne (nie) I I Bariery techniczne (nie) I I Bariery finansowe (nie) O
Braki kadrowe (nie) O Brak czasu (nie) O Inne (nie) | |
Opis słowny