Raport

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ                                                     ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Stan w dniu 01.01.2025 r.

Termin przekazania: do 31.03.2025 r.

Numer identyfikacyjny REGON: 19168796800000

Nazwa i adres podmiotu publicznego:

Gminny Ośrodek Zdrowia

 

 

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).

Dane kontaktowe

E-mail sekretariatu podmiotu

zoz_chmielno@wp.pl

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz

zoz_chmielno@wp.pl

Telefon kontaktowy

+48586842213

Data

10-01-2025

Miejscowość

Chmielno (wieś)

 

 

Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo

pomorskie

Powiat

kartuski

Gmina

Chmielno (gmina wiejska)

 

 

Dział 1. Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów

2

1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach

a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne

2

b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne

0

c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych

0

2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych)

a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń

2

b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń

0

c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach Rozwiązania architektoniczne (tak) Q                                   Środki techniczne (nie) l~~l                                                Zainstalowane urządzenia (nie) | |

3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach

a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy

0

b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy

0

c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy

0

4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego

a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego

0

b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego

2

5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków

a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia

Procedury ewakuacji | |              Sprzęt lub miejsce do ewakuacji | |                                                                     Pracowników przeszkolonych O

lub ratowania (nie)                                        lub ratowania (nie)                  z procedur ewakuacji lub ratowania (nie)

b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku

0

 

 

 

c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość

 

ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku

0

d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości

 

ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku

2

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej:

 

pomieszczenia dla pacjentów znajdują się na parterze budynku, dostępne są podjazdy dla niepełnosprawnych

 

 

 

Dział 2. Dostępność cyfrowa

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).

Liczba prowadzonych stron internetowych

1

Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych

0

 

 

Tabela zgodności stron z wymogami UdC

Adres strony internetowej

Zgodność z UdC

zoz.chmielno.pl

Zgodna (nie)

] Częściowo zgodna (tak)  Niezgodna (nie) | |

 

 

Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania

Zgodność z UdC

 

Zgodna (nie) Q

] Częściowo zgodna (nie) Q

] Niezgodna (nie) | |

 

 

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej: strona zapewnia samodzielne dostosowanie wielkości czcionki oraz kontrastu

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/ środków wspierających komunikowanie się?

a. Zastosowanie formularza kontaktowego

TAK (nie)

NIE (tak)

b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej

TAK (tak)

NIE 

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych

TAK

NIE (tak)

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych

TAK

NIE

e. Przesyłanie faksów

TAK 

NIE

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)

TAK

NIE

g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty

TAK

NIE

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego:

od razu (nie) l~~l w ciągu 1 dnia roboczego (nie) 1 1 w ciągu 2-3 dni roboczych (nie) 1 1 powyżej 3 dni roboczych (nie) | |

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

TAK

NIE

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących?

a. Pętle indukcyjne

TAK                Liczba

NIE

b. Systemy FM

TAK        Liczba

NIE

c. Systemy na podczerwień (IR)

TAK             Liczba

NIE

d. Systemy Bluetooth

TAK            Liczba

NIE

e. Inne

TAK

NIE

3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

       
 

 

 

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

TAK   NIE

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

TAK  NIE

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

TAK  NIE

4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał

od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy                                                                                                                                                                             TAK (nie) 1 1 NIE (tak) Q

komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD)

Liczba wniosków - ogółem

Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej:

 

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - dostęp alternatywny?

podmiot zapewniał

TAK

| NIE

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem

z tego w postaci wsparcia innej osoby

z tego w postaci wsparcia technicznego

z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu

Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego?

Architektoniczna (nie) 1 1                                       Cyfrowa (nie) 1 1                                                                                                        Informacyjno-komunikacyjna (nie)

 

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

         
 

Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe

1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał tak (nie) I- wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej?                                                                                                                                                     ( )

| NIE (tak)Q

Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem

z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej

z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną

z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni

z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni

Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności

z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej

z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną

 

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności

 

Bariery prawne (nie) I I                      Bariery techniczne (nie) I I                      Bariery finansowe (nie) O

Braki kadrowe (nie) O                                    Brak czasu (nie) O                                               Inne (nie) | |

Opis słowny

2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony

internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał TAK (nie) I I NIE (tak) Q żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)

Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem

 

Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni

 

Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni

 

Liczba negatywnie rozpatrzonych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej

 

 

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej

 

Bariery prawne (nie) I I                      Bariery techniczne (nie) I I                       Bariery finansowe (nie) O

Braki kadrowe (nie) O                                    Brak czasu (nie) I I                                              Inne (nie) | |

Opis słowny

3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony

internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał TAK (nie) I I NIE (tak) Q skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)

Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem

z tego pozytywnie rozpatrzonych z tego negatywnie rozpatrzonych

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi

Bariery prawne (nie) I I                      Bariery techniczne (nie) I I                       Bariery finansowe (nie) O

Braki kadrowe (nie) O                                    Brak czasu (nie) O                                               Inne (nie) | |

Opis słowny

Raport o stanie zapewniania dostępności

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.